Τώρα είναι 19 Σεπ 2018, 14:50


[ +/- ] [ Τώρα είναι 19 Σεπ 2018, 14:50 ]


 Σελίδα 1 από 2 [ 30 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2009, 07:31 
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Οκτ 2008, 17:34
Δημοσιεύσεις: 765
Εικόνες: 190
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Mitsubishi Colt GLX 1.3 CJ0
Πόντος φήμης: 9

Εικόνα


Εικόνα

Εικόνα


----------Τεχνικά Χαρακτηριστικά----------


Το συνολικό μήκος της πίστας είναι 3.187 μέτρα και το συνολικό εμβαδόν που περικλείει είναι 195 στρέμματα περίπου. Το πλάτος της πίστας είναι 15 μέτρα στην ευθυγραμμία της εκκίνησης και 12 μέτρα στο υπόλοιπο τμήμα της. Οι κατά μήκος κλίσεις του άξονα κυμαίνονται από 1 έως 3%. Η ευθυγραμμία εκκίνησης έχει μήκος 662 μέτρων και οι υπόλοιπες ευθυγραμμίες είναι, η μικρότερη μεταξύ αντίρροπων στροφών 24,61 μέτρα και μεταξύ ομόρροπων στροφών 8,21 μέτρα.

Συνολικά η πίστα περιλαμβάνει 16 καμπύλες, 9 εκ των οποίων είναι δεξιόστροφες και 7 αριστερόστροφες με τις ακτίνες καμπυλότητας να κυμαίνεται μεταξύ 40 και 100 μέτρων. Ο μέγιστος αριθμός ομόρροπων καμπυλών στη σειρά είναι 3 ενώ στο εσωτερικό των καμπυλών υπάρχει διαπλάτυνση και στο εξωτερικό μέρος προβλέπεται ζώνη προστασίας των αγωνιζομένων από διαβαθμισμένο υλικό ή πράσινο.

Στο εσωτερικό της πίστας είναι εγκατεστημένος ο χώρος στάθμευσης και προετοιμασίας των αγωνιζομένων (Paddock). Καταλαμβάνει έκταση 4.900τ.μ. και η προσέγγισή του γίνεται μέσω της υπόγειας διάβασης η οποία βρίσκεται στο ύψος περίπου της εκκίνησης στην ευθυγραμμία.

Το δευτερεύον βοηθητικό οδικό δίκτυο συνολικού μήκους 4.800 μέτρων στο εσωτερικό της πίστας για τη γρήγορη, άνετη και ασφαλή κίνηση ασθενοφόρων, οχημάτων περισυλλογής και πυροσβεστικών οχημάτων βρίσκεται στο στάδιο της κατασκευής.

Απέναντι από την ευθεία εκκίνησης ολοκληρώνεται τσιμεντένια σκεπαστή κερκίδα οπλισμένου σκυροδέματος χωρητικότητας 2.500 θεατών, ενώ στον υπόλοιπο χώρο είναι τοποθετημένες λυόμενες κερκίδες θεατών, χωρητικότητας περίπου 2.000 θεατών, άλλη μία λυόμενη κερκίδα 1.000 θεατών τοποθετήθηκε σε φυσική κερκίδα στην απέναντι πλευρά της ευθείας εκκίνησης και τέλος μία λυόμενη κερκίδα έχει τοποθετηθεί σε διαμορφωμένο χώρο εντός των pits, η οποία φιλοξενεί 1.000 περίπου θεατές.

Κατά τη διάρκεια των αγώνων στους παραπάνω χώρους λειτουργούν ένα διώροφο αναψυκτήριο 100 τετρ. μέτρων και τρεις καντίνες σε ισάριθμες κερκίδες, προς πλήρη εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Στον περιβάλλοντα χώρο του αυτοκινητοδρομίου υπάρχουν διαμορφωμένοι χώροι ελεύθερης στάθμευσης για τους θεατές.

Η κτιριακή υποδομή αλλά και ένα σύνολο μικρών τεχνικών έργων, απαραίτητων για την ολοκληρωμένη λειτουργία του αυτοκινητοδρομίου, έχουν σχεδιαστεί σε επίπεδο προμελέτης και εντάχθηκαν στην, υπό εξέλιξη, τρίτη και τελευταία κατασκευαστική φάση σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο εξέλιξης του αυτοκινητοδρομίου.

Στα τεχνικά έργα αποπεράτωσης συμπεριλαμβάνονται τα εξής:

* Κτιριακό συγκρότημα τριών ορόφων 1.350 περίπου τ.μ. για την εξυπηρέτηση των αγωνιζομένων (χώρος pits), των θεατών και της διοίκησης του αυτοκινητοδρομίου.
* Ανισόπεδη γέφυρα διέλευσης πεζών στο ύψος της εκκίνησης.
* Δευτερεύοντα κτιριακά έργα και μικροκατασκευές.
* Δημιουργία 9 οργανωμένων χώρων στάθμευσης για εξυπηρέτηση 3.000 περίπου οχημάτων.

----------Κτιριακές Εγκαταστάσεις----------


Συνολικό εμβαδόν κτιρίου μεγαλύτερο από 2.200 τ.μ.

Ισόγειο:
Στο ισόγειο βρίσκεται το γραφείο πληροφοριών, γραφείο γραμματείας, αίθουσα τεχνικού ελέγχου και 18 boxes (40τμ έκαστο) για τις ανάγκες των αγωνιζoμένων. Κάθε box έχει παροχή ρεύματος, νερού και αέρα. Ο χώρος είναι διαμπερής με πρόσβαση στο park ferme.

Στο δεύτερο όροφο βρίσκονται:

Γραφείο Τύπου - Αίθουσα Δημοσιογράφων. 50 θέσεις εξοπλισμένες με τηλέφωνο, ηλεκτρικό και internet.
Aίθουσες επισήμων. 3 δωμάτια επισήμων με μαύρους δερμάτινους καναπέδες και εξαιρετική διακόσμηση προσφέρουν στους καλεσμένους σας την πολυτέλεια που τους αξίζει.
Αίθουσες ΤV. 5 ηχομονωμένες αίθουσες εξοπλισμένες με παροχή internet. Ιδανικές για ζωντανή μετάδοση.
Αίθουσα Συνεδριάσεων. Μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 35 άτομα. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε μια επιτυχημένη, χωρίς άγχος συνάντηση.
Αίθουσα απονομής, με ειδικό εξώστη για τη βράβευση των νικητών.
Δωμάτια για αγώνες. Δωμάτια αγωνοδικών, χρονομετρών και αλυτάρχη υπάρχουν διαθέσιμα κατά τη διάρκεια αγώνων.
Καφετέριες και εστιατόρια. Λειτουργούν δύο καφετέριες, στις οποίες μπορείτε να απολαύσετε το πρωινό σας, το γεύμα σας ή απλά έναν καφέ. Κατόπιν ειδοποίησης μπορεί να οργανωθεί catering σύμφωνα με τις ανάγκες σας.

----------Κανονισμός Λειτουργίας----------


Η πίστα λειτουργεί καθημερινά από 9 π.μ. μέχρι την δύση του ηλίου.
Κάθε φιλοξενούμενος οδηγός που χρησιμοποιεί την πίστα και τους βοηθητικούς χώρους, οφείλει να ακολουθεί τον κανονισμό, τον οποίο και αποδέχεται με την είσοδό του στο Αυτοκινητοδρόμιο.

ΑΡΘΡΟ 1
Η ενοικίαση της πίστας προβλέπει ανά 20 λεπτά αλλαγή χρήσης της πίστας από αυτοκίνητο σε μοτοσικλέτα, εκτός εάν ο υπεύθυνος πίστας αποφασίσει και αναγγείλει διαφορετική χρήση και παρέκκλιση της προγραμματισμένης 20λεπτης αλλαγής για λόγους ασφαλής λειτουργίας.

ΑΡΘΡΟ 2
Η είσοδος στην πίστα προϋποθέτει υποχρεωτικά:

1. Πληρωμή της προβλεπόμενης διάρκειας χρήσης της πίστας σύμφωνα με το ισχύον τιμολόγιο (4 εικοσάλεπτα).
2. Υπογραφή δήλωσης από τον οδηγό, ότι γνωρίζει τους κινδύνους και δεν εγείρει απαιτήσεις και ευθύνες από το Αυτοκινητοδρόμιο, πέραν όσων περιγράφονται παραπάνω. Μόνον με το πέρας της παραλαβής των φορολογικών παραστατικών (τιμολόγιο ή απόδειξη ποσού χρήσης πίστας), δίδετε άδεια στον οδηγό να χρησιμοποιήσει την πίστα.
3. Αντίστοιχη δήλωση συμπληρώνεται και από συνοδούς, τεχνικούς, δημοσιογράφους, φωτογράφους κ.α. που συμμετέχουν σε εκδήλωση κάποιας εταιρίας στην πίστα.
4. Η συμμετοχή ανήλικου συνοδηγού είναι επιτρεπτή μόνο με την υπογραφή του κηδεμόνα του.


ΑΡΘΡΟ 3
Η χρήση της πίστας υπολογίζεται από την στιγμή που το όχημα εισέλθει στην πίστα.
Ο χρόνος που το όχημα εξέρχεται στα paddocks για οποιονδήποτε λόγω, υπολογίζεται σαν χρόνος χρήσης της πίστας (εκτός από την ώρα αλλαγής ή λόγω ανωτέρας βίας).

ΑΡΘΡΟ 4
Η κίνηση μέσα στην διαδρομή απαγορεύεται εάν οδηγός και συνοδηγός δεν φορούν ζώνη ασφαλείας και κράνος στα αυτοκίνητα και πλήρη προστατευτική στολή (κράνος, γάντια, φόρμα, μπότες) στις μοτοσικλέτες. Η φόρμα απαιτείται να είναι ολόσωμη ή διαιρούμενη, αρκεί να ενώνεται περιμετρικά γύρω από το σώμα. Η φόρμα θα πρέπει να είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές της τελευταίας πενταετίας.

ΑΡΘΡΟ 5
Απαγορεύεται αυστηρά η κίνηση σε αντίθετη φορά από αυτή που υποδεικνύεται από τον υπεύθυνο υπάλληλο πίστας ή τους κριτές, οι οποίοι έχουν το δικαίωμα να σταματήσουν τον οδηγό που κινείται επικίνδυνα στην πίστα και να τον αποκλείσουν από τη συνέχεια των δοκιμών. Απαγορεύεται το κορνάρισμα και το σινιάλο με τα φώτα, είναι υποχρέωση του οδηγού να βρει τον τρόπο προσπέρασης του προπορευόμενου οχήματος.

ΑΡΘΡΟ 6
Απαγορεύεται για οποιονδήποτε λόγω η είσοδος στην πίστα των συνοδών του οδηγού, χωρίς την προηγούμενη άδεια του υπεύθυνου πίστας. Σε περίπτωση παραπτώματος ο οδηγός τιμωρείται με ποινή αποκλεισμού από την χρήση της πίστας.

ΑΡΘΡΟ 7
Απαγορεύεται η κίνηση με υψηλές ταχύτητες εντός των Pits, από τους οδηγούς και τους χρήστες των χώρων της πίστας. Σε περίπτωση ανυπακοής επιβάλλεται χρηματικό πρόστιμο από τον υπεύθυνο της πίστας.

ΑΡΘΡΟ 8
Απαγορεύεται αυστηρά η ανάπτυξη επιτόπιας υψηλής ταχύτητας (burn out) στην πίστα, από τους χρήστες της πίστας. Η εν λόγω παράβαση επισύρει χρηματικό πρόστιμο από 300,00 € και άνω κατ’ επιλογή του Διοικητικού συμβουλίου της εταιρίας και καταβάλλετε άμεσα από τον οδηγό ή τον οργανωτή του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 9
Η απρεπής συμπεριφορά των παρευρισκομένων εντός του αυτοκινητοδρομίου έναντι τρίτων ή του υπαλλήλου της πίστας, επισύρει αποβολή από τον χώρο.

ΑΡΘΡΟ 10
Σε περίπτωση μηχανικού προβλήματος ο οδηγός οφείλει να κατευθύνει το όχημα εκτός διαδρομής και να περιμένει βοήθεια από τον αρμόδιο της πίστας, για την μετακίνησή του.

ΑΡΘΡΟ 11
Κατά περίπτωση ο υπεύθυνος πίστας μπορεί να χωρίσει τους οδηγούς σε κατηγορίες ανάλογα με τα οχήματά τους ή την εμπειρία τους.

ΑΡΘΡΟ 12
Οι φωτογράφοι και τα τηλεοπτικά συνεργεία που συμμετέχουν σε κάθε δραστηριότητα, εκτός των αγώνων, υποχρεούνται να βρίσκονται σε ασφαλή σημεία, που υποδεικνύονται από τον υπεύθυνο υπάλληλο της πίστας. Στην περίπτωση χρήσης της πίστας οι επαγγελματίες ή οι ιδιώτες φωτογράφοι καθώς και τα τηλεοπτικά συνεργεία θα πρέπει να περιορίζονται στον χώρο των paddocks έως και την pit line η οποία ορίζεται έως το τοιχίο που χωρίζει την πίστα. Στην περίπτωση αποκλειστικής χρήσης της πίστας συνεργάζονται με τον εκάστοτε οργανωτή του αγώνα ή της εκδήλωσης. Απαγορεύεται η στατική φωτογράφηση καθώς και η χρήση επαγγελματικής κάμερας επάνω στο όχημα.

ΑΡΘΡΟ 13
Οι παρευρισκόμενοι στη πίστα υποχρεούνται να συμμορφώνονται στις υποδείξεις του αρμόδιου υπαλλήλου για την ομαλή κα εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινητοδρομίου..


Πηγή : http://www.serrescircuit.gr/



_________________
RACING
Because football,
baseball, bowling
& golf only require
ONE BALL
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ Προσωπικό άλμπουμ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2009, 14:36 
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Οκτ 2008, 17:34
Δημοσιεύσεις: 765
Εικόνες: 190
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Mitsubishi Colt GLX 1.3 CJ0
Πόντος φήμης: 9
Εικόνα

Προτεινόμενος τρόπος Οδήγησης

Σκοπός αυτής της πρότασης δεν είναι η ανάλυση της τέλειας γραμμής στο κυνήγι το βέλτιστου χρόνου, αλλά είναι να αποτελέσει μια αρχή για ανθρώπους που δεν έχουν ξαναμπεί στην πίστα ώστε να τους βοηθήσει να βρίσκονται πιο "εντός θέματος" και να τους γλιτώσει από αρκετούς άσκοπους γύρους και τη σημαντική φθορά που θα προκαλούσαν ...

Κ1: Τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχουν φρένα αντίστοιχα των επιδόσεων τους (όποιες κι αν είναι αυτές) μπορούν να φρενάρουν με τα χιλιόμετρα που έχουν πιάσει κοντά στην ταμπέλα των 100 (κάποια λίγο πριν κάποια λίγο μετά). Ξεκινήστε να φρενάρετε περίπου στα 150μέτρα (ανάμεσα στις ταμπέλες των 200 και 100) ώστε να αποκτήσετε με ασφάλεια την αίσθηση της αποτελεσματικότητας των φρένων σας στην πίστα και κατόπιν αντίστοιχα προσαρμοστείτε. Αποφύγετε να ξεκινήσετε να στρίβετε στην Κ1 πατώντας ακόμα το φρένο ιδιαίτερα αν δεν έχετε ABS. Το φρενάρισμα στην Κ1 είναι πολύ δυνατό και αποφορτίζονται πολύ οι πίσω τροχοί με αποτέλεσμα το μπλοκάρισμα ή μια αποσταθεροποίηση να καραδοκεί. Με περίπου 100-110 και 3η αρχίζετε να στρίβετε. Μην βιαστείτε να κλείσετε το apex, η ταχύτητα έχει πέσει στην κορυφή στα 90 - 100. Πατήστε γκάζι περίπου από την κορυφή και εκμεταλλευτείτε το πλάτος του δρόμου χωρίς στραμπουλίγματα.

Κ2-Κ3-Κ4: Λίγο πριν αρχίσει να κλείνει για την Κ2 πρέπει να μετριάσετε τα χιλιόμετρα ως προς την στροφή. Αυτό μπορεί να σημαίνει από τέρμα γκάζι μέχρι και σχετικά δυνατό σύντομο φρένο. Ανάλογα με την περίσταση λοιπόν ελαττώστε ταχύτητα σε βαθμό που να σας φαίνετε ότι δεν τρέχετε ιδιαίτερα. Προσοχή αυτή η στροφή δεν συγχωρεί την ελλιπή κάμπερ των περισσοτέρων πολιτικών αυτοκινήτων καθώς και τα προσθιοκίνητα γενικότερα και λόγο της διάρκειάς της εύκολα καταστρέφει λάστιχα. Φροντίστε να μείνετε αριστερά και να μην βιαστείτε να κλείσετε. Με σταθερό γκάζι και περίπου 100 και περίπου... 1g σημαδέψτε το apex προς το τέλος του εσωτερικού κερμπ και φροντίστε να έχετε τέτοια ταχύτητα ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί αγόγγυστα να πάρει αυτή τη γραμμή επιταχυνόμενο. Φροντίστε να μην ξεπεράσετε το μισό πλάτος της πίστας κατά την έξοδο γιατί δεν θα προλάβετε να πάρετε γραμμή για την Κ3. Πιάνετε δεξιά λοιπόν πριν την Κ3 και αμέσως αριστερά (προσοχή σε μεταφορά βάρους που μπορεί να σας πιάσει αδιάβαστους εδώ) χωρίς να αφήσετε γκάζι. Ανοίγεστε στην έξοδο της Κ3 και κάνετε ένα μικρό άσε (αν δε χρειάζεται με αρκετά αυτοκίνητα) και ξανά γκάζι χωρίς να βιαστείτε να στρίψετε στην Κ4 νωρίς για να μην βγείτε δεξιά και χάσετε την γραμμή σας για τα φρένα της Κ5.





Κ5: Φρενάρετε πάλι αναλογικά με τα χλμ που έχετε πιάσει αλλά φροντίζετε να είστε τέρμα αριστερά και προσοχή σε πιθανή αστάθεια. Προτείνεται να μπείτε με 3η παρόλα τα λίγα χλμ ώστε να αποκτήσετε καλύτερη αίσθηση του ορίου από το πλαίσιο και όχι από το μοτέρ εκτός αν το αυτοκίνητο σας μπορεί απροβλημάτιστα να βάλει κάτω τη 2α κάτω στη δεδομένη στροφή. Φτάνοντας στην Κ5 ΜΗΝ ξεκινάτε να μπείτε στη στροφή, είναι σχεδόν σίγουρο ότι όσο αργά και να πιστεύετε ότι θα κλείσετε είναι ακόμα πολύ νωρίς. Ξεκινώντας να στρίβετε μείνετε το πολύ μέχρι τα μισά του δρόμου (όχι πιο μέσα) με σταθερό γκάζι (η οικονομία εδώ πάλι θα σας σώσει από λάστιχο και μια κακή ταχύτητα εξόδου) και περίπου 65-70 χλμ. Προς το τέλος της στροφής κλείνεστε προς το κερμπ και σανιδώνετε με προσοχή πάλι να μην φτάσετε στο εξωτερικό κερμπ γιατί θα χάσετε τη γραμμή για την Κ6

Κ6-Κ7-Κ8 (S): Με δεδομένο ότι έχετε προλάβει να βρίσκεστε τέρμα δεξιά μετριάζετε ταχύτητα περίπου 85-90 έτσι ώστε να ΜΗΝ πάρετε γρήγορα αυτή τη στροφή. Είναι στροφή που πρέπει να «πουλήσετε», καθώς το παραμικρό γλίστρημα (συνήθως της μούρης) θα πυροδοτήσει αλυσιδωτές αντιδράσεις και λάθη αφήνοντας σας να παλεύετε και με μια κακή ταχύτητα εξόδου για την επόμενη σύντομη ευθεία μετά την Κ8. Φροντίστε λοιπόν να πουλήσετε την Κ6 και στην έξοδό της να μείνετε όσο μπορείτε αριστερά (κοινώς μην «ισιώσετε» το εσάκι). Αυτή η κίνηση θα σας βρει στην αρχή της Κ7 με αρκετά εύκολο έργο και καθαρό μυαλό για να ξεκινήσετε την αδιάκοπη επιτάχυνση μέχρι την Κ10. Αν κατά την έξοδο της Κ8 χρειαστεί να σηκώσετε το γκάζι τότε ξεκινήστε την επιτάχυνση λίγο αργότερα στην Κ7. Προσοχή για πιθανή έξοδο βγαίνοντας από το S.

Κ9-Κ10: Η Κ9 με τα περισσότερα αυτοκίνητα περνιέται χωρίς να σηκώσετε το γκάζι, φροντίστε απλά να την κόψετε σχετικά νωρίς ώστε να γράψετε λιγότερα μέτρα. Ένα πονηρό σημείο για μερικά αυτοκίνητα είναι η απαρχή του φρεναρίσματος για την Κ10 που συμπίπτει με ένα κλικ πριν ισιώσει το τιμόνι από την έξοδο της Κ9, προσοχή λοιπόν για αποσταθεροποίηση. Επίσης, πολύ σημαντικό κομμάτι που δεν πρέπει να κάνετε νωρίς το Apex. Φροντίστε να μην έχετε μεγάλη ταχύτητα εισόδου ώστε το αυτοκίνητο να υπακούσει στο τιμόνι όταν χρειαστεί να κάνετε το apex και να μην φάτε άσκοπα λάστιχο. Τα περισσότερα αυτοκίνητα καλό είναι να περάσουν με 3η (κρεμασμένη) παρά μια 2α στον κόφτη καθώς τα ελάχιστα χλμ της στροφής είναι γύρω στα 10 περισσότερα από την Κ5.




Κ11-Κ12: Μετά τα φρένα για την 11 η γραμμή διαφοροποιείται έντονα ανάλογα με το αυτοκίνητο. Σαν γενικό κανόνα προσπαθήστε πάλι να ελέγξτε το ταμπεραμέντο σας ώστε να μην ανοίξει το αυτοκίνητο την τροχιά του καθώς το πιθανότερο είναι μην καταφέρει ξανά να την κλείσει στην Κ12 αφήνοντας σας περιφέρεστε στην εξωτερική μεριά της πίστας , τρώγοντας λάστιχο και αδυνατώντας να επιταχύνετε τη στιγμή που θα έπρεπε.




Κ13: Η στροφή που χαρακτηρίζει την πίστα. Ανάλογα με το αυτοκίνητο πάλι μετριάζετε ταχύτητα ώστε να είναι απόλυτα σίγουρο ότι δεν θα γλιστρήσει το αυτοκίνητο. Σε αντίθετη περίπτωση θα βρεθείτε να γλιστράτε με 130-140 με πολύ κακές συνέπειες για τα ελαστικά σας, τη γραμμή σας και διακινδυνεύοντας μια έξοδο με πολλά σε ένα από τα κομμάτια της πίστας που δεν έχουν όσο διάδρομο διαφυγής θα έπρεπε. Μην κλείσετε νωρίς γιατί θα το πληρώσετε αμέσως μετά. Κλείστε προοδευτικά την τροχιά σας μέχρι το εσωτερικό κερμπ και επιταχύνετε καθώς το δύσκολο πέρασε. Στην έξοδο της 13 θα βρεθείτε προς τα αριστερά κάτι που δεν πειράζει ιδιαίτερα μια και την επόμενη στροφή θα την πουλήσουμε.

Κ14-Κ15: Φτάνοντας στην 14 με όχι πολύ καλή γραμμή φρενάρουμε αισθητά ώστε να είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι το αυτοκίνητο στην έξοδο θα παραμείνει προσκολλημένο στα αριστερά για να διευκολύνουμε την Κ15. Σε αντίθετη περίπτωση θα αναγκαστείτε να μπείτε στην Κ15 νωρίτερα, πνίγοντας την έξοδο της και έχοντας μειωμένη ταχύτητα για τα επόμενα 660 μέτρα (όσο δυνατό αυτοκίνητο και να έχετε). Φροντίστε λοιπόν να επιταχύνετε όσο το δυνατόν νωρίτερα στην Κ15 (χωρίς να χρειαστεί να αφήσετε στην έξοδο της) και να σας βρει το εξωτερικό κερμπ να βρει τους τροχούς σας σε πλήρη επιτάχυνση και να εκμεταλλεύονται μέχρι το τελευταίο εκατοστό. Προσοχή σε αυτό το σημείο γιατί είναι εύκολη η έξοδος.

Πηγή : http://www.trackday-special.gr



_________________
RACING
Because football,
baseball, bowling
& golf only require
ONE BALL
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ Προσωπικό άλμπουμ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2009, 00:50 
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Δεκ 2008, 11:21
Δημοσιεύσεις: 918
Εικόνες: 37
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Colt Cz3 1,3
Πόντος φήμης: 10
Ακριβώς ότι χρειαζόμασταν για το Track Event!
Μπράβο Γιάννη!



_________________
Εικόνα
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2010, 17:33 
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Οκτ 2008, 17:34
Δημοσιεύσεις: 765
Εικόνες: 190
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Mitsubishi Colt GLX 1.3 CJ0
Πόντος φήμης: 9



_________________
RACING
Because football,
baseball, bowling
& golf only require
ONE BALL
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ Προσωπικό άλμπουμ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2014, 18:22 
6th Gear User
6th Gear User
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2008, 01:22
Δημοσιεύσεις: 1053
Πόντος φήμης: 8
υπαρχει κανενα event ρε παιδες να κολλησουμε τελος του χρονου η απ το νεο ετος?
ΚΡΙΣΗ ΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΧΕΙ ΣΤΡΙΨΕΙ , ΘΕΛΩ ΠΙΣΤΑ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΣΤΕΡΗΣΗΣ :!: :!: :!: :!:


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2014, 22:02 
2nd Gear User
2nd Gear User
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Δεκ 2008, 20:00
Δημοσιεύσεις: 269
Πόντος φήμης: 3
+1


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2014, 10:05 
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2011, 20:46
Δημοσιεύσεις: 353
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Colt 1.3 facelift
Πόντος φήμης: 3
Ο Chris είχε συνάντηση με το HAC νομίζω. Οπότε σίγουρα θα έχει κάποια νέα. Είμαι και εγώ μέσα για Σέρρες.



_________________
0-402m ----->16.89sec
0-100km/h ->9.26 sec
Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών: 01:45.79sec
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2014, 16:05 
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Δεκ 2008, 11:21
Δημοσιεύσεις: 918
Εικόνες: 37
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Colt Cz3 1,3
Πόντος φήμης: 10
Στις επόμενες μέρες ελπίζω να έχω νεότερα...
Πιθανώς την Παρασκευή θα πάνε και κάποιοι να δουν την πίστα, μετά την τρέχουσα ανακατασκευή σε τι κατάσταση είναι!
Επίσης θα δω και τι event προγραμματίζουν οι υπόλοιπες λέσχες για να δηλώσουμε εκεί αν δεν προκύψει Hac Event!



_________________
Εικόνα
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2014, 21:13 
Neutral User
Neutral User
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιαν 2011, 20:18
Δημοσιεύσεις: 73
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Colt Ralliart
Πόντος φήμης: 0
+1


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2014, 22:52 
6th Gear User
6th Gear User
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2008, 01:22
Δημοσιεύσεις: 1053
Πόντος φήμης: 8
chris1983 έγραψε:
Στις επόμενες μέρες ελπίζω να έχω νεότερα...
Πιθανώς την Παρασκευή θα πάνε και κάποιοι να δουν την πίστα, μετά την τρέχουσα ανακατασκευή σε τι κατάσταση είναι!
Επίσης θα δω και τι event προγραμματίζουν οι υπόλοιπες λέσχες για να δηλώσουμε εκεί αν δεν προκύψει Hac Event!


Ωραιος chris :thumbup: περιμενουμε νεα


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόγραμμα πίστας Σερρών/Τιμοκατάλογος 2015
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2015, 01:07 
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Οκτ 2008, 17:34
Δημοσιεύσεις: 765
Εικόνες: 190
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Mitsubishi Colt GLX 1.3 CJ0
Πόντος φήμης: 9
Ημερολόγιο πίστας

ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ
Δευτέρα έως Πέμπτη
MOTO 40€ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΧΡΕΩΣΗ
AUTO 50€ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΧΡΕΩΣΗ
ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ 20€ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΧΡΕΩΣΗ
FORMULA 40€ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΧΡΕΩΣΗ

Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή-Αργιες
MOTO 50€ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΧΡΕΩΣΗ
AUTO 60€ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΧΡΕΩΣΗ
ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ 20€ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΧΡΕΩΣΗ
FORMULA 50€ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΧΡΕΩΣΗ

Οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. 23%



_________________
RACING
Because football,
baseball, bowling
& golf only require
ONE BALL
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ Προσωπικό άλμπουμ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2015, 19:33 
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2011, 20:46
Δημοσιεύσεις: 353
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Colt 1.3 facelift
Πόντος φήμης: 3
16 και 17 του τρέχοντος μήνα υπάρχει ανοιχτή προπόνηση στις Σερρες. Μίλησα με κάποιον κύριο της πίστας και την Κυριακή θα υπάρχει και ένας φιλικός αγώνας ταχύτητας με του συμμετέχοντες στην προπόνηση ( η συμμετοχή είναι προαιρετική ). Άντε κανονίστε να πάμε πολλά άτομα να τρέξουμε λίγο όσοι θέλουμε και να χαζέψουμε και τον αγώνα!!



_________________
0-402m ----->16.89sec
0-100km/h ->9.26 sec
Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών: 01:45.79sec
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2015, 16:16 
2nd Gear User
2nd Gear User
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 21 Δεκ 2008, 18:48
Δημοσιεύσεις: 340
Πόντος φήμης: 5
Ωραιααα να αλαξουμε λιγο παραστασεις.. :cry: :cry:



_________________
Εικόνα
street racing :mrgreen: :mrgreen:
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2015, 19:52 
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Οκτ 2008, 17:34
Δημοσιεύσεις: 765
Εικόνες: 190
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Mitsubishi Colt GLX 1.3 CJ0
Πόντος φήμης: 9
Γιάννη......για πές.... viewtopic.php?p=52840#p52840



_________________
RACING
Because football,
baseball, bowling
& golf only require
ONE BALL
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ Προσωπικό άλμπουμ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2016, 14:24 
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2011, 20:46
Δημοσιεύσεις: 353
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Colt 1.3 facelift
Πόντος φήμης: 3
Αύριο που θα είναι η είσοδος στην πίστα, πάλι ενα 20ρακι θα έρθει κανένας ?



_________________
0-402m ----->16.89sec
0-100km/h ->9.26 sec
Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών: 01:45.79sec
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2016, 14:56 
4th Gear User
4th Gear User
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Δεκ 2008, 11:32
Δημοσιεύσεις: 769
Τοποθεσία: Αντε Γεια Λεμε
Πόντος φήμης: 3
Παιδια,εχει παρει φορα αυτος απο πανω! :clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :wave:


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2016, 17:33 
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Ιαν 2009, 20:05
Δημοσιεύσεις: 1243
Εικόνες: 29
Τοποθεσία: Always in front of you
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Citroen C3 και C4 diesel
Πόντος φήμης: 14
Εχει χρημα μην μασας :D :D κουμπαρε καψε λαστιχο :D :D :D


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ Προσωπικό άλμπουμ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2016, 19:22 
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2011, 20:46
Δημοσιεύσεις: 353
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Colt 1.3 facelift
Πόντος φήμης: 3
Ένα θα πω ! 1:45:79.....



_________________
0-402m ----->16.89sec
0-100km/h ->9.26 sec
Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών: 01:45.79sec
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2016, 22:20 
1st Gear User
1st Gear User
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 23 Ιαν 2011, 14:06
Δημοσιεύσεις: 103
Εικόνες: 3
Φύλο: Άνδρας
Μοντέλο αυτοκινήτου: Ford Focus Ecoboost 1.0 125ps
Πόντος φήμης: 5
:twisted: :twisted: :twisted: Μπραβίσιμο φίλτατε! :clap: :clap: :clap:


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ Προσωπικό άλμπουμ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2016, 19:57 
6th Gear User
6th Gear User
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2008, 01:22
Δημοσιεύσεις: 1053
Πόντος φήμης: 8
paltas έγραψε:
Ένα θα πω ! 1:45:79.....

:clap: :clap:


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 1 από 2 [ 30 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
 Login/Out
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 Whos Online
{ WIO_TOTAL }:0

{ WIO_REGISTERED }:0
{ WIO_HIDDEN }:0
{ WIO_GUEST }:0
Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 77 την 06 Δεκ 2017, 02:00

 
Υπόμνημα: Διαχειριστές, Καθολικοί συντονιστές, Πρόσφατο εγγεγραμμένο μέλος, Partner, Εγγεγραμμένα μέλη
 
:
13:26 EVOX-Δημήτρης

09:41 giannis_suzuki

23:42 kakotsoureko

21:25 giotria3

16:33 Xristos CeeJay
 
 GoogleAds
 since 1st June 2010
free counters

cron